Busy lagi

September 21, 2008

Saya ingin minta maaf sekali lagi… x dapat mengemas kini blog ini kerana terlalu sibuk dengan kerjaya saya.. jiwa kacau pun ada gak hahahha..

InsyaAllah lepas raya, saya akan kembali mengemas kini xperimentasi terhadap makanan🙂..

Sebelum itu, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin kepada semua pengunjung-pengunjung blog saya yang beragama Islam…

2 Responses to “Busy lagi”

  1. wana said

    waaahh.. best la bace cara penyampaian awak tuk memasak tu.. menarik sebab ader gambar.. lagi teruja nak mencuba… Selamat ari raya ..hehe.. teruskan usaha..🙂

  2. Nizam said

    terima kasih wana.. cuba jangan x cuba hahaha… Selamat hari raya

Leave a Reply

