Sibuk

April 21, 2008

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Terima kasih kerana melawat blog masakan saya ini. Saya mintak maaf kerana lambat mengemaskinikan blog saya ini. Untuk pengetahuan anda semua, saya sedang sibuk menghabiskan kerja-kerja di pejabat kerana mengejar dateline untuk package BTP Syariah Pendidikan Islam Tingkatan 4 pada 24/4/2008.

Pada keesokan harinya (25/4/2008).. ialah merupakan hari terakhir saya bekerja di Mediacal Sdn Bhd sebagai Senior Graphic Designer. Ini kerana saya telah mendapat tawaran bekerja di Multimedia University (MMU) Cyberjaya, sebagai Multimedia Designer.

Semasa menaip blog ini, saya baharu sahaja selesai memasak Rendang Ayam, Kuah Kacang dan Nasi impit untuk dibawa ke pejabat pada pagi ini (dah pagi isnin wei!). MInggu lepas, semasa pot luck majlis perpisahan, saya membawa 2 loyang Lasagne.. itu sahaja coretan untuk kali ini..

Terima kasih kepada mama saya kerana turut membantu membeli bahan-bahan dan mise-en-place sebelum saya mula memasak.

5 Responses to “Sibuk”

  1. farahin said

    ini kali pertama saya melawat website ni. saya akan melanjutkan pelajaran di Mesir dan ibu saya suruh belajar memasak dan sememangnya sya tak pernah belajar memasak. harap saudari dpt menyediakan resipi yg sesuai untuk dibawa ke Mesir untuk beginner spt saya

  2. Nizam said

    insyaAllah saya akan kemas kinikan laman web ini

  3. anajin said

    wah chef, dh ada blog memasak…
    besh besh, share resipi yg besh besh eh…
    aku pun dah lama x memasak ni…

  4. princess said

    best… dah cuba beberapa … teruskan. kadang2 d rantauan ni tak thu nak msk apa klu d msia boleh beli …

Leave a Reply

